Jahopp!

Nu har man kommit hem. Har varit i Lysekil en sväng med Jessia och Jesper och beställ tapeter till deras nya lägenhet. Kan ju säga att det var en prövming att ge sig ut att köra nu =) Sist gång jag körde i det här vädret på detta underlaget som är ute nu så krocka jag. Men idag klarade jag mig helskinnad =) Kanske man lär sig ändå??

Nu ska jag snart åka och hämta Kim. Få se vad vi ska hitta på. Något kul blir det la. Ska svänga ner till videomix med en film också. Såg på dead silence" igår. En bra skärck-film faktiskt. Very Scary asså. Har velat se den länge och nu fick jag det.  =) 

Imorgon blir det en slö dag. Kanske ska byta gardiner. Har ju fortfarande julgardinerna kvar. Men för att kunna byta gardiner så måste man ju ha några att byta med?! =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0