Inlägg mitt i natten

Sedär ja. Nu har jag precis kommit innanför dörren
Har visserligen hunnit tvätta av mig ansiktet
Och hällt upp ett stort glas med bakis+vatten
Det hjälper för mig, även om det kanske är psykiskt.

Bakis-tabletterna är något vi säljer på jobbet
Det enda dom gör för att inte få dig bakfull dagen efter är:

-Tillsätter salter som du förlorar genom att dricka alkohol
-Återställer den rubbade vätskebalasen som uppkommer vid alkoholintag

Att du lägger två tabletter i ett glas med vatten hör ju lite till det där med vätskebalansen
Men det är ju bättre att lägga dom i ett glas med vatten, än i ett glas med mjölk?!
Så jag tror att dessa funkar, har hört att det funkat för flera andra också.
Men så länge dom funkar för mig så skiter jag i vilket =P

I alla fall.
Meningen var ju att jag och Åsa skulle ha en lugn hemmakväll.
Men det förstördes ju ganska snart.
Melodifestivalen blev det, även om det inte var så mycket att se på.
Förutom hetingen Björn Gustafsson som sjöng en vacker sång.
Sedan blev det prat på utgång från alla möjliga håll.
Så det slutade med en förfest hos mina gamla kollegor på OnOff
och en snabbis på NAD 24.
Åsa försvann sedan till Harrys, och jag gick hem i brist på pengar. =(

Men nu ska jag hoppa i säng. Ska ju jobba imorgon.
Glad över att det är en kort dag. 12-16.

Så natti natti på er som är uppe nu =)

Tills Dess
Ha Det Bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0