Helgen!

Ja, helgen gick ju livat till. Det är tur min katt har överseende för hög musik och folk som springer in och ut ur lägenheten hela tiden. Han älskar ju den uppmärksamheten han får så..

Känner mig rätt utvilad ändå. Gick och la mig tidiget igår. Redan klockan 22... Försökte se på film men uppmärksamheten ville inte finna sig i tv-rutan. Så det blev till att nana kudde istället.

Väntar på svar från Team Sportia. På något sätt så börjar det rinna ur mig. Hoppet att få jobbet alltså. Nu har det gått en vecka sen sista ansökningsdagen, men men. Det är bara att börja söka nytt =)

"- Men Sandra, hur går det med ****** då??"
"- Ja, men jo... Annars då??"

Kommentarer
Postat av: Marie

En vecka? Lilla gumman, hoppet är absolut inte ute, Jessan sa att de hade fått in 300 ansökningar så.. Det tar nog ett tag att välja ut folk. Du måste ha en bra chans. KRAM

2008-02-19 @ 08:58:54
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0