En helt vanlig onsdag...

... eller inte

Åkte redan tio över elva till Värnersborg. Spenderade dagen med Maria =) Kunde inte bli bättre. När vi möttes på Vänersborgs resecentrum så kläcker människan ur sig - "sovit bra inatt?"  - Ehh.. Va?? Tydligen är det så man hälsar på varandra nere i Afrika, istället för att säga "hur mår du???" *skratt* Sedan var hon ju sugen på korv med bröd så det blev att inhandla det till henne... Också något att äta till frukost =)

Vi bädda ner oss i hennes STORA soffa med täcke och kudde. Mysigt värre. Såg på Brokeback Mountain. Gott. Sedan bar det iväg till Överby. Köpte en CA-modul till min tv för att så småningom skaffa ett boxerkort. Behöver fler kanaler innan jag bli tokig. Att gå från att ha alla kanaler du kan ha till att bara ha 1-5???? Tröttsamt. Sedan drev vi mina kollegor och Marias kolelgor till vettet. Plus några andra i butikerna runtom =)  Vi är Överbys skräck =)

Så det har varit en rätt lugn dag trots allt. Åkte med Elias till Uddevalla. Han är snäll han och skjutsar mig =) Så nu sitter jag här. Lagar mat och bloggar. Har satt i min CA-modul och fått lite mer kanaler. Men jag väntar på min Disney Channel! Kan inte leva utan den helt enkelt. Det må va barnsligt, men fan va kul det är att ha den.


Nu ska jag se hur det går för min köttgryta. Sedan är en kompis påväg för att se på film =)

Roligare när man är två =)


Tills dess

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en skön dag! Jag håller också på att bli tokig utan Disney Channel, fast Toon Disney är nästan bättre, där går luftens hjältar och alla de gamla serierna =D
Hoppas allt är fint med dig idag och att du får en trevlig alla hjärtans. KRAM

2008-02-14 @ 08:58:31
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0