Dagens Outfit

Ser så många bloggar som kör med dagens outfit och visar upp hur man går klädd dag för dag.
Tycker detta ä jättekul och försöker även ibland att visa min stil för dagen.
Det tråkiga kommer då här att man jobbar ju i en sån affär där man har arbetskläder.
Så dag ut och dag in ser jag likadan ut med jeans och en svart pike.
Hur kul är det att visa dagens outfit då?? =P

Men ska i alla fall på mina lediga dagar då jag bär mina vardagskläder visa hur jag klär mig.
Kul att få lite respons och tips om stil och mode.

Tills dess
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) kul att höra =)

2008-02-11 @ 11:18:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mia :-)

Håller helt med dig, værldens tråkigaste jobbklæder :-( Får børja køra dagens "træningsoutfit"... går ju aldrig i annat æn træningsklæder o arbetsklæder..

2008-02-11 @ 11:55:42
URL: http://fitforfight08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0