Bla bla bla...

Nu ahr jag precis som dom flesta jag känner börjat handla på tradera =) Vet inte varför, men det finns en hel del roliga prylar att köpa där. Har bland annat lagt bud på två sorters parfymprover och ugly betty-boxen. Auktionerna går inte ut förrän i morgon och övermorgon men, det kan bli intressant.

Annar sså jobbar jag idag. Hela dagen! Sedan efter stänging ska jag till Maxi och  handla lite mat och dylikt. Sedan blir det hem och se på någon bra film, går ju inget roligt alls på TV:n =(  Sedan ska jag vara akutchaufför till Åsa som ska göra sin livs stora grej idag =) *skratt*  Får väl se hur det går för henne ikväll, men troligen skulle hon hem till mig och göra mig sällskap ikväll =)

För att få andra saker att tänka på så har jag börjat fundera på utbildningar. Ju mer jag tänker på det desto mer taggad blir jag till att börja läsa till fastighetsmäklare. Tänka sig personalpriset där =P Nej , men skämt åsido. Men jag gillar ju att titta på hus bland annat så det känns lite långsökt men även något jag kan tänka mig att syssla med i framtiden. Men det är inte bestämt på långa vägar.

Sedan funderar jag på att tatuera mig. Har äntligen hittat ett motiv som jag vet skulle passa mig perfekt. Ska bara hitta den perfekta bilden av motivet eller så får jag be någon skissa upp det åt mig. Och givetvis handlar det ju om pris också.  Men vi får se, blir ju en överraskning för er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0