Äntligen fredag

Fick helt oväntat öppna butiken idag vilket gör att jag varit uppe sen sju i morse :S
Kallt och jäkligt var det ute och guud så trött jag varit.
Skönt att man kan sova en stund på bussen i alla fall.
Gick bort till cafet här borta och köpte lite cola, känner mig genast piggare :)

Nu är det bara hela denna dagen kvar av jobb för denna veckan.
Ledig helgen och har inget planerat.
Möjligtvis blir det en liten tripp till Lisebergs julmarknad imorgon med Micke.



Hoppas att det blir så, är ju såå mysigt att strosa omkring där nere :)

Kollade precis på vad vi ska ha för försäljning som minst idag.
Och oj oj, det verkar som om det ska komma mycket folk.
Eller det måste det göra om vi ska upp i den summan :O

Igår vart jag lämnad ensam utav alla jag känner :O
Ha ha! Nej så farligt var det inte.
Men Erika hade åkt bort och kommer först på lördag och Micke gjorde annat.
Så jag var ensam hemma, och det var huur skönt som helst.
Låg och slappa framför två filmer, surfa och pillade lite hemma :)

Få se vad som händer ikväll då. Kanske blir det utgång med lillasyster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0