Snart jul!

Igår var jag och träna! Tro det eller ej men jag ska försöka ge gymmet en chans till :)
Är inte så jätteförtjust i att gå till gym men har man bara sällskap och ett bra mål så funkar det.

Känner av i vaderna och armarna idag.
Men det är skönt ändå, känns att man gjort något!

Helt plötsligt fick jag lite smått panik över min julklappsinköp.
Om en vecka är det julafton!! Att det har gått så fort?! Helt galet.
Ska se om jag kan försöka få med mig Micke till Torp på söndag när jag är ledig.
Tror han behöver handla lite han med :P
Om inte får han hålla mig sällskap :D *haha*

Idag är det en heldag som gäller på jobbet.
Går hemifrån 8 på morgonen och är hemma igen vid tio :(
Tur att man kan sova en halvtimma på Uddevalla-bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0