Nytt inköp

Nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt mig det jag länge velat ha.
Dock blev det ju inte den jag först trodde jag skulle köpa.
Blev en Panasonic istället för en Canon.

Har haft den i min ägo i cirkus fem timmar och gillar den starkt!!!



Den är en Panasonic DMC-TZ5. 10 Megapixel och 10 gånger optisk zoom.
Passar mig väldigt bra då jag egentligen vill ha en systemkamera men inte lägga så mycket pengar på det.
Så denna passar perfekt. Smidigar att ha med sig också då den inte är så stor.

Så nu ska här fotas! Kul att jag äntligen kan börja igen.
Nu när vintern kommer och grejjer är det ju störtkul att fota.
Stackars Erika och Rocky som nu får ställa upp som fotomodeller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0