Utkast: Tror faktiskt ...

Tror faktiskt inte det känns bättre idag. Tvärtom. Det känns tommare än någonsin.
Känns jättekonstigt, vet inte varför för jag har ju länge vetat om det.
Sedan tror jag att jag är på väg att bli sjuk, är hängig som fan och snuvig.
Jag vill bara hem och lägga mig under täcket och sova. Behöver nog sova också i och för sig.
Nu har ajg fixat ledigt på onsdag, så det är bara imorgon kvar sedan är jag ledig!!!

På onsdag ska jag också träffa Åsa som äntligen kommer hem.
Fan va vi ska fest till helgen du!  =)
Onsdagen är ju också, konstigt nog (elelr inte) fullspäckad.
Ska till pappa i Munkedal och hjälpa han med lite grejjer.
Träffa mamma på stan för att köpa något till Emma som ska ha kalas på lördag.
Vet inte hur jag ska hinna med det bara. Åsa, du får helt enkelt följa med mig lite här o var =)

Har även börjat ta bussen till jobbet. Huur gott som helst att åka buss igen.
Nu när man har den nya mobilen blir det aldrig tråkigt lixom.
Jag har antingen msn där eller TV. Bara att välja och vraka.
Sedan är turen bara på 30 minuter också, så det är inte så långt.

Nu ska jag hitta på nått kul här på jobbet.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0