Mycket på en gång!

Ja! Nu har det hänt en hel del sen sist.  Kan ju säga att jag har haft fullt upp. Har jag inte jobbat så har jag spenderat tiden med mina vänner. Och ovanligt mycket tid har gått åt att tänka och fundera ut på vad jag vill. Har i stort sett inte ens hunnit vara hemma innan jag vart iväg igen.  Jag har försökt få mig själv att stressa ner men det går inget bra. Jag har på tok för mycket jag vill göra för att  kunna sitta still och titta på medan livet passerar utanför. Men och andra sidan måste jag ta det lugnt innan jag går in i väggen. Har ju varit på god väg, men nu har jag tagit bort mitt "extrajobb" så nu kan jag koncentrera mig till fullo på ett!  Vilket känns otroligt bra. Och vilket gör att jag har lite mer tid över till min fritid.

Jag har köpt en ny mobil! Äntligen säger jag bara. Har länge gått och tänkt på det. Om jag ska köpa en ny eller laga min gamla eller köpa en lätt begagnad. Men det blev en ny och jag är jättenöjd! Det blev en Sony Ericsson (såklart) C 902

c902

Sedan har jag även bytat operatör då. Blev 3 igen. Fick ju ett bra pris på telefonen och massa extra till den. Bra när man känner folk som har bra jobb =)

Ja, sedan är det ju så att man fyllt år också. Inte att glömma! Ha ha! Har ju blvit hela 23 år. Och nej det känns inget annorlunda. Mer än att man helt plötsligt inser att man är gammal. *suck* Men det är ju alltid kul att bli uppvaktad och får lite presenter. Och givetvis vart det ju utgång på lördagen, natten till min födelsedag. Kom in gratis och fick gratis sprit =) Kan det bli bättre?

jag

Detta är på Lyckorna Brygga dagen efter jag fyllt. Där bjöd Marie mig på god middag och dryck. Sedan tittade vi på LSK-Hammarby matchen.  Ett utav dom sista korten jag tog med den lånade telefonen. Ett minne som bara den =) Ha ha!

Jag har ju även hunnit med att vara på Liseberg. Gott som bara den. Senast jag var där var nog tre år sedan eller nått. Shit, det var längesedan i alla fall.  Jag åkte dit ner i onsdags med Marie, Petter och Henke. Var skitskoj. Var där från ett till nio och hann inte på långa vägar åka allt. Men läger upp lite bilder så dom får prata istället för min tråkiga text.

liseberg The Gang!!! Ha ha

liseberg   liseberg   liseberg   liseberg   liseberg   liseberg   liseberg

Bild 1: Marie och hennes pojkvän Petter
Bild 2: Petter och Henke skulle absolut åka uppskjutet
Bild 3: Längesedan man åkte kaffekopparna, var ju tvungen att prova igen
Bild 4: Svårt att ta kort när man snurrar rint, runt, runt
Bild 5: Henke ska då alltid göra sig till...
Bild 6: Jag har samma storlek på händerna som Kajsa Bergqvist!!! =)
Bild 7: Innan Flumeriden var det dags för sockervadd!!! =) Blev som barn på nytt!!

Ja, Liseberg va roligt. Synd bara att man inte vann något på något hjul, men bättre lycka nästa gång. Vi hade roligt i alla fall och det var otroligt skönt att komma ifrån Uddevalla och lägenheten en stund. Älskar att göra sådana här småutflykter. Bara skönt att komma ifrån staden ett tag. Även om det bara är för några timmar.

Nu i helgen var det lite fest. I alla fall i fredags. Då drog jag och erika oss ut och tog en öl på Harrys. En öl som ledde till några mer och någon drink och väldigt trevligt sällskap.

erika

Erika min älskade barbiedocka. För det är precis vad du är! Du är världens goaste och skitsnygg! Är så glad att vi hittat varandra! Love You!!! 

Kan ju säga som så att det är tur jag har mina vänner som står ut med mitt tjöt om jobbet, killar och jag allt.. Kan tänka mig att jag är världens jobbigaste just nu när det är så månha tankar i huvudet som snurrar. Men ni är guldvärda som lyssnar och försöker komma med råd! Bara att ni finns där betyder mycket.

Men för att erkänna något mer så saknar jag min andra hälft. Med henne blir vi som piff och puff. Eller som en lärare sa en gång på våran högstadie tid. -"Ni är som knatte, fnatt men utan tjatte" Ha ha!!!! Du vet vem du är sötnos!

Shit. nu känner jag att jag börjat bli väldigt känslosam här. Tror dock det beror på att jag är väldigt trött. Ska nog inte skriva mer här idag/natt. Ha ha! Får uppdatera mig oftare och skriva imorgon igen. Jobbar ju trots allt bara 9-18 imorgon vilket ska bli skönt =)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0