Ny jacka =)

Idag har jag varit ledig och tillbringat hela dagen med Erika och försökt fått i ordning lägenheten. Var även en sväng på torp där ajg lyckades hitta en jacka =) Och det är ett stort WOW!!! Jag brukar nästan aldrig ha tur med att hitta bra jackor. Utan det har blivit dessa skidjackor som är så praktiska =)

Men denna gången köpte jag en kortare variant.

jacka        jacka

Snygg va? Den är köpt på Vero Moda och kostade hela 400:-  *haha*

Men nu har vi i alla fall fått i ordning på lägenheten och Erika är på väg till en fest med hennes kille medans jag är ensam lämnad här. Fast jag ska iofs snart iväg jag med =)  Väntar bara på att ** ska komma hem!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg jacka. Gina?

2008-08-28 @ 16:55:56
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0