Life is Life... na na na nana =)

Yeah Yeah. Life goes on som vi säger =)

Nu ska jag snart ner till stan md mamma och inhandla en present till Emma som fyller på torsdag.
Sedan ska jag träffa älsklings Mia för en promenad och sedan laga lite mat. Efter det är det på väg till Lysekil som gäller och spela fotboll =)  Komma ut till kusten är alltid kul och speciellt Lysekil där typ halva släkten bor.

Idag har jag till och med lyckats ta ledig =D  Kändes att det var var välbehövligt. Så nu hinne rjag nog ikapp med massa saker jag borde ha gjort för längesedan. Kan ju börja med att stöda och sedan ner till stan och göra massa ärenden. Är ledig imorgon också, men då ska jag träffa världens bästa Åsa som just nu är på väg hem =)  Ska bli så kul att träffa dig igen.  Har ju även fixat gratis inträde till oss på Harrys på lördag! Snacka om att det blir fest =)

Men nu ska jag göra mig i ordning.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0