Glad som en lärka =)

Jaa, dagarna bara flyger förbi och det har aldrig varit bättre än vad det är nu.
Tänk va lite kärlek kan göra för en. Träffar en kille och allt går som smort.
Om något går emot en så gör det inget för du blir glad så fort du tänker på honom.
Han finns i dina tankar hela tiden och du kan inte få nog av alla pussar.

Jag gillar dig starkt!  Du gör mig sjukt glad =)

Att fått fast anställning är hur gott som helst. Nu vet jag vad jag har och när jag jobbar.
Jag kan äntligen få njuta av mina ledig dagar utan att behöva oroa mig för att behöva hoppa in och jobba.
Det är även skönt att jobba i trollhättan då man hinner koppla på och av jobbet under resvägen.
Jag älskar att köra bil så en resväg till jobbet på 20 minuter gör mig absolut ingenting. Gott att koppla bort.
Efter jobbet är jag knappt hemma utan är ute och ränner hela tiden. Har haft saker att göra hela veckan vilket gör att jag blir enorm rastlös så fort jag blir själv i en tio-femton minuter utan att ha något att göra.

Sedan har jag ju även fått en sambo, minns inte om jag redan skrivit det   :S
Men Erika har i vart fall flyttat in och det är bra att hon gjort det så att någon utav oss använder lägenheten. För jag är knappt hemma och det är skönt att Rocky har lite sällskap när jag är borta. Även om han blivit stormförtjust i mina grannar =)

Nu ska jag jobba lite, se om jag kan få göra lite nytta.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Jasså det är en liten matfriande katt du har :p

Gött med fasta tider i alla fall. Jag tycker att det ska bli underbart med schema :) Har börjat blogga igen :p

2008-08-29 @ 18:07:12
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0