Träningsläger

Så. Då var det avklarat också. Varit ett riktigt roligt träningsläger också faktiskt.
Även om det vart lite väl strikta regler om alkohol och läggdags med mera.
Men det funkade bra det med.

Är som sagt  lite öm i kroppen för att stretcha efter träning är ju inte att tänka på??
Sedan har jag ju ett stort fint blåmärke på armen som värker och några till som ömmar.
Men Hey! Det är sånt som hör träningsläger till.

Träning imorgon igen. Blir nog mestadels tjat om lägret skulle jag tro.
Hoppas det blir en lugn träning bara, för jag är på väg att bli sjuk.
Och enligt mina efterforskningar är jag inte den ända som är det =(
Sånt händer när man tränar på gräs första gången.
Lite kallt och lite för lite kläder på sig.
Som tur va slapp vi träna i regn =)

image297

Underara tjejer är ni allihopa! Älskar att det blivit sådan go sammahållning i laget.
Trots att vi är i så många olika åldrar så trivs så bra ihop. Och vi funkar kanon ihop!
På bilden sitter Thess och Majja med varsin glass. Sedan har vi Ankan som också ville va med.
Detta var på fredagen efter lunchen. Vi hade tre timmar på oss att göra något innan träningen börjar.
Givetvis vart det även en lite tripp till spritbutiken för min del. Handla dock inte så mycket.
Är inte så billigt i Danmark längre =( Blir till att ta en tur till Tyskland istället någon gång.

image298

Här är på färjan på väg ner. Klockan är väl runt nio-tiden och ingen var väl speciellt pigg?!?!

Resan började tidigt. Redan halv sex på torsdags morgon bar det av i en buss som vi delade med herrarna.
Det var roligt att resa med herrlaget och förhoppningsvis gör vi om det igen.
Nästa gång kanske man till och med får lov att festa med dom =S

image299

Här har vi ett möte. Rebecca, Ankan och Anna försöker hålla koncentrationen uppe =)
Mobilerna i högsta hugg och kort togs det överallt.
Tyvärr tog jag inte så mycket kort. Hade ju bara mobilen och där blir det ju inte kanonbilder precis.

Men detta var i alla fall det bästa träningslägret jag varit på hitills!
Hoppas det blir många gånger till med dessa tjejer =)

Nu ska jag gå och fetta in mina nya skor som jag köpte innan lägret.
Är nog dags att göra det nu så dom inte spricker.

Tills Dess
Ha Det Bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0