Tjööött!

Då blogg.se legat nere en lång stund nu så har man ju inte kunnat lägga några som helst inlägg. Så det blir en väldigt uppdaterad blogg nu med många inlägg samtidigt.

Måndagen jobbade jag fram till sex. Sedan mötte jag upp Mia för att gå till Butlers, käka lite mat och såg på första halvleken i Ljungskile.Hammarby matchen. Vi båda tyckte att det hade varit riktigt skoj att vara i Ljungskile då på deras allsvenska premiär, men vi måste nog spara till vårat egna träningsläger som blir av nästa vecka =)  Kanske borde köpa mig en kamera tills dess?? =S  Hmm...

Sedan följde Mia med mig hem. Vi såg på American Idol. Sicka idioter som ställer upp alltså. Kul att få skratta lite. Efter det så spelade vi lite monopol som jag lossade i stort. Skratt. Men lika kul är det ändå. Tur att det är någon som vinner i alla fall.

Idag är jag då ledig. Gott. Ska jobba resten av veckan. Skänt att få in lite mer tider och pengar nu när det är som det är. Men jag kan knappt bärga mig tills jag ska börja plugga! Ska bli så roligt!  *längtar*  Så vad ska man hitta på idag då? Troligtvis blir det en promenad med min syster och Emma ner till stan i eftermiddag. Sedan är min lägenhet i stort behov utav att städas. Så det blir väl att göra det innan. Det är ju så gott väder ute så man kan nog passa på att vädra samtidigt. Få in lite frisk luft.

image287

Uttråkad??
Va? Jag? Näää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0