Onsdag

Idag har jag inte gjort många knop förrän vid halv ett då jag vaknade till liv.
Gick ner till stan och mötte upp lillsiss och gick till banken.
Ordnade upp allt inför komma skall. Jag tror att dom flesta kan räkna ut vad det är =)
Men avslöjandet kommer först imorgon =)

image307

Sedan gick vi på stan en stund och strosade.
Köpte dricka på McDonalds och kollade affärer.
Var inne på TeamSportia och testade ett par byxor.
Och jag kan med glädje säga att jag ÄNTLIGEN kommer i ett par 38:or igen =)
Nu trivs jag med min vikt och utseende, så nu får det allt vara nog.
Är så kul att höra när folk lägger märke till vad som hänt =)
Värmer!

Nä nu ska jag se på TV!!!
Fått massa kanaler idag jag inte hunnit gå igenom.
Blir att sitta uppe hele natten =)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0