Lördag...

Lördagen var relativ lugn. Jobbade till fyra och åkte sedan hem till min mor där jag bestämde mig för att baka. Bakade kokostoppar och åt lite mat.
Mamma passade Emma så då fick man passa på att busa lite med henne :D
 Världens goaste unge verkligen!

image304 

Sedan ringde Natalie och tvingade med mig hem till henne. Snäll som hon är så kom hon ju och hämtade mig.
För det är ju itne så himla roligt att gå ifrån Skogslyckan till Tureborg.
Men det vart faktiskt trevligt. Så trevligt att man blev kvar tills två på kvällen.
Hade räknat med att komma hem tidigt då man hade match på söndagen och vill vara utvilad.
Men det gick allt bra ändå =D


Kommentarer
Postat av: MissPurple

Hon är så söt den lilla buseFian!
När är det lillasyster eller lillebror väntas göra entré, var det i Maj? kram

2008-04-23 @ 12:02:31
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0