Fredagens bravader!

Hallå hejsan! Var ledig hela fredagen, skönt det. Hyrde film med Åsa, strosade på stan en sväng. Sedan gick vi hem till henne och käkade mat samtidigt som vi skulle försöka se på filmen som vi inte hann se färdigt innan hon skulle träna, men vi såg klart på den efter träningen när hon kom till mig.

Sedan blev det ändrade planer för min del. Hade planerat en lugn hemmakväll med Åsa. Blev bjuden på ett hej då-fest för min kollega som sagt upp sig och drar till Australien =) Gottegris. Så det bra ner till nyöppnade cheers, åt god mat och tjatade. Hade trevligt. Sedan vart det efterfest hemma hos Patrik. Då ja var den ända tjejen i gänget så blev du givetvis mycket killsnack och långt in på natten också. Kom inte i säng förrän tre tror jag.

Men trevligt och roligt var det allt =)

         

Bild 1: Gustaf (festens höjdpunkt) och Elias (Chefen i Överbybutiken)
Bild 2: Gustaf håller tacktal =P
Bild 3: Dage (Kollega i To0pr-butiken) Patrik (Också torpbutiken) och Elias igen.

image286

Gustaf tackar för sig innan han beger sig hemåt!
Kul att lära känna dig grabben!
Ha det så gott i Australien nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0