På bättringsvägen

Vad gör man under en hel dag ensam hemma? Kan ju säga att jag är billig i drift nu när bilen har stått i tre dagar och ingen shopping har det blivit förutom ICA och apoteket, men sånt är nödvändigt.

Ska försöka få ner mamma hit innan hon åker hem. Hon ville ha lite bilder på Emma.

Idag är jag något bättre, känns som jag kan jobba imorgon. Och det gläder nog mest min chef då det är hans lediga dag. Så då blir det jag och Gustaf hela dagen med 1-2 pallar med leverans. På kvällen är det träning. Får se till att det går lugnt till då jag fortfarande inte är helt frisk.

Däremot tror jag inte att jag kommer med på matchen på söndag  =(
Tränade inte igår och kommer komma sent imorgon på grund av jobb. Att jag sedan inte kan träna för fullt ger ingen god syn inför uttagningen  =( 
Men det kanske kan bli skönt med en vecka utan match.
Kanske ska försöka träffa lite vänner istället. 


image161

En vacker kärleksbild jag tog i somras på ett par vänner vid en klippa på Bohus-Malmön.
Mysigt värre!

Mer kärlek till folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0