Lugn Tisdag!

Idag ska det bli en lugn och mysig tisdag har jag lovat mig.
Ska träna klockan sex sedan är det hem, in i duschen och gotta ner sig i soffan.
Är helt ensam då C jobbar länge och sover borta.

Måste dock städa lite när jag kommer hem.
Ska köpa lite gott te och bröd som jag tyckte smakade som scones.
Så ska jag sätta mig och titta på Posh-special som är inspelad från igår.
Sedan blir det givetvis någon bra film av något slag.

Såg någon konstig film igår, kom mitt i filmens gång men fastnade ändå.
Försod inte så mycket men den verkade bra, måste nog se den från början

Nu har lönen äntligen kommit. Så jag funderar på om jag ska köpa mig ett PS2 spel till så man kan variera sig.
Som det är nu så har jag bara The Sims 2 och något bilspel som jag inte tycker om.



Vi får se hur det blir.
Nu ska jag jobba vidare lite!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Såg dokumentären om Victoria igår och hon är helt underbar!!! Den var riktigt kul på sina ställen.

2007-09-25 @ 15:37:29
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: marie

Njee.. Sims på PS e inte alls kul tycker ja, men vid datorn kan man sitta i flera timmar me Sims, haha!=P

2007-09-25 @ 21:05:13
URL: http://redtail.blogg.se
Postat av: Mia

Inte så lugn onsdag då... var på sportssenter 8.00 i morse o hade en kund i 2 timmar (hon fick slita stackarn...hihi)... sen var det egen träning, hem o äta o duscha o nu ska ja snart iväg o leta klänning!!! :-) Wish me luck! Miss U!

2007-09-26 @ 14:04:54
URL: http://lillamiabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0