Jobbigt!!!

Har tränat idag. Och som jag visste innan är tisdagar kondionsträning som står på schemat.
Jag kan inte säga att jag hatar det. För det hade absolut varit roligare om jag hade kondition.

Jag hatar det inte nu heller, för det är bra för mig, jag får tillbaka min kondis någon gång hoppas jag.
Det är bara såå jobbigt, när man inte har någon!

I alla fall. Det är otroligt skönt efteråt.
Kan lägga mig med gott samvete ikväll.
Börjar inte förrän 14:00 imorgon så det är skönt.
Kan sova länge om jag vill.
Men jag kanske skulle få besök, vi får se =D


Kommentarer
Postat av: Nina

nej det är inge skoj.. usch!..

2007-09-19 @ 12:45:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0