Dåligt..

Har sett att jag rä hemsket dålig på att publicera bilder till mina inlägg. Får bli bättre. Få se till att tta mer kort nu när jag har bättre kamera i mobilen och en superbra ståendes hemma.

Igår vart det röj då med EB Games och OnOff. Det blev en liten fotobllsturnering som givetvis mitt lag (TM+EB Games) men fy fan va roligt vi hade. Spelade nog i nästa en och en halv timme. Det spöregna stundvis men vi gav inte upp. Efter matchen gick vi in i omklädningsrummet och duscha/klädde på oss. Sedan blev det lite alkoholförtäring med pizza och bra musik. Fruktansvärt trevligt. Själv var man tvungen att köra så jag höll mig nykter. =(  Sedan vart det utgång på Harrys. Då tröttna jag änna på att vara nykter så jag begav mig hemmåt vid ett-tiden.

Men detta är absolut något vi måste göra om.

Vi blev ju fotograferade där av någon snilleblixt, undrar vart dom bilderna hamnar?! Det var ju värsta fotografen med en enorm kamera och gigantisk blixt. Så det var precis som om han fota för någon tidning. Någon som har en aning vilken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0