Blodförlust!

Har kommit på ett säkert kännetecken på att jag har feber. För varje gång jag har feber och blir snorig så börjar jag blöda så fort jag snyter mig. Börjar bli lite jobbigt nu när näsan bara rinner och rinner och man inte kan snyta sig, för då riskerar man tydligen att drabbas av blodförlust!

Jaja. Byta samtalsämne då. Jag har spenderat hela dagen i soffan, i myskläder, framför TV:n och sett på film. Var borta på ICA och köpte mig glass och en 1 ½ kiters ramlösa (Persimo & Grape). Vart även på apoteket och köpte bafucin, världens bästa (och godaste!) halstabletter. Och har precis skickat iväg Christian för att köpa KanJang.

Medan jag luggit här i soffan och tyckt synd om mig själv så har jag funderat på hur Cilla har det på sjukhuset. Fick ringa hennes mamma för att få Cillas nummer till det rummet hon ligger i. Fick dock inte ringa ikväll då hon inte mår så bra efter operationen igår. Hoppas på att få höra av henne imorgon istället!

Det värsta med att vara sjuk är att du är ensam. Ingen att fika/prata/skoja/träna eller umgås med. Pojken jobbar och mina vänner kommer ju bli smittade om de kommer ner =(  Alldeles ensam!

En positiv sak som hände idag var i alla fall att  på torsdag nästa vecka klockan 14:00 ska jag, Christian och pappa till Bäckefors. Där ska vi provköra och ev. köpa en SAAB! Äntligen har jag fått Christian att åtminstonde överväga att köpa en SAAB nu när det närmar sig ett bilbyte. Annars får det bli en Ford Mondeo (nya modellen) som vi tittat ut.

image158

Nu ska jag tillbaka till soffan och se på tv4.
Söderkåkar spelas nämligen där 19:30!
Tyckte Brännvin och Fågelholkar var så roligt när vi var nere på Liseberg och titta så jag tänkte att föregångaren Söderkåkar måste vara minst lika rolig?!

Vad ska du göra ikväll?

image159

Kommentarer
Postat av: Marie

Men fy, stackars.. Och vad är det med Cilla??? =(

2007-09-04 @ 09:01:31
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Jessan

Ne ne nee:O jag ska med:D jag ska köra pappas saab:P

2007-09-04 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0