Helgen.

Jag har levt ihop med en vän sedan fredags klockan 17:00 då jag slutade jobbet =)
*skratt* Åsa har sovit och hållt mig sällskap i helgen och det har varit riktigt roligt.
Vet inte om jag orkar berätta hela helgen men lägger upp höjdpunkterna i alla fall.

FREDAG:
Efter att jag slutade jobbet strosade vi på köpcentrumet ett tag och sedan bar det av mot Munkedal. Väl framme så gick vi till Angela och käka. Jag åt pizza och Åsa det lite mer nyttigare valet - kycklingsallad.
Mätta och goda bar det av till ICA, inhandlade lite godis och popcorn.
Satte occ i soffan framför tvn, rastlösa.
Det blev idol och sedan en promenad. I MÖRKRET!!! (är ju livrädd för mörker) men det gick bra.

LÖRDAG:
Efter att inte sovit så mycket under natten så åkte Åsa iväg till jobbet och jag följde med pappa till Åmål (AV ALLA STÄLLEN!!) Det var något ACN konvent där som han ville visa mig och min little sister.
När jag kom hem så kom även Åsa lagom från sitt jobb. Vi bakade scones och gjorde lite te. Myste ner oss i soffan igen och såg på Svensson, Svensson. Sedan tog vi min lilla minihelikopter på en tur här utanför. Sedan bar det av för ännu en promenad i mörkret. Kanske är det så att jag kan vänja mig??

SÖNDAG:
Sov bättre denna natten =) Blev en lugn dag. Körde hem Åsa. Passade även på att hälsa på Pia. Sedan bar det av hemåt igen. Christian var hemma så det blev lite mat och sedan en film (som förresten pågår just nu). Och självklart har jag rensat och installerat om min dator på nytt som tog sin tid, men nu är den klar! Och jag är så glad för det!

Nästa helg är det ju lönehelg och då blir det garanterat utgång för mig. Förhoppningsvis får jag lägenhet i slutet av denna veckan. Ska försöka dra med mig lite folk ut också. Får hoppas att det blir roligt i alla fall..

Nu är det snart dags för sängen för imorgon blir det jobb. En heldag i Trollhättan väntar. Kan bli skönt att få lite annat att tänka på. Synd bara att det inte är så mycket folk på måndagar. Speciellt inte nu så här nära lönen.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0