Dagens uppdatering...

Har fortfarande inte hört något från hyresvärden =( Men från och med idag har jag i alla fall en ny TV. Ska springa ner sedan på lunchen och inhandla den. Hoppas jag får hjälp med den ut i bilen, tror inte jag klarar bära en 32" själv, plus att det är ganska dumt om man tappar den dyre teven. =P

Står själv här på jobbet. Är i Trollhättan idag. Har fått lånat bilen igen så jag slapp lägga ut pengar (som jag inte har just nu) på busskort. Kikade lite på tidtabellen mellan uddevalla och trollhättan och kom fram tilla tt det går ganska bra med bussar. Passar mina tider perfekt! Kanske blir att man får stressa till bussen efter at tman stäng men vem f*n har dött av lite motion.

Ska försöka få tag i min hyresvärd nu snart och höra hur det går för tjejen som skulle ur lägenheten, Förhoppningsvis så är hon redan ur så jag kan börja flytta in mina grejjer. Annars blir det till att ta ledig i veckan för att fixa till allt. Hur ska man hinna egentligen? Som tur är har man många kompisar som är ledig och kan agera bärhjälp =)

Inatt har jag sovit borta. Inte min bästa natts sömn men trots att bara sovit i typ 5 timmar så känner jag mig utvilad. Ibland kanske det inte mer. Idag måste jag dock till Munkedal då skitbilen ska in på lagning för femtielfte gången på ett halvår känns det som. Men det är inte mitt problem längre...

Nu ska jag fortsätta med våran idiotiska 500-inventering. Innebär att vi har 500 artiklar att inventera. Världens roligaste arbestuppgift, men man har i alla fall något att göra i några timmar =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är tröttsamt, jättekul, var ligger lägenheten, vilken adress?

2007-10-15 @ 15:26:44
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: sara

vad kul med ny tv=)

2007-10-16 @ 20:08:47
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0