Dagens köp!

Igår köpte jag denna skönheten!



Kan jag verkligen rekommendera. En sån volym jag fick!!!
Trodde inte det skulle funka, men WOW säger jag bara!

Den blir perfekt att använda nu till lördagen.
Hoppas att inflyttningsfesten blir bra =/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering!

Då jag fick frågan om hur man använder denna så får jag väl så snällt berätta.

En Volume Master är alltså en slags krustång som du använder dig av för att få mer volym i håret.
Det du gör är att helt enkelt krusa håret nere vid rötterna och voila!
Det är superenkelt och du får ett helt fantastiska resultat.

Första gången krusade jag nog lite väl mycket, men vilket fluff jag fick  =)

Kommentarer
Postat av: Mia :-)

Vad e det før nåt? E det krustång? Platttång? Berætta mer!

2007-11-15 @ 19:14:33
URL: http://lillamiabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0