Argh!!

Det är tur att jag har er, mina RIKTIGA vänner!

Fattar inte vad som pågår i ens huvud om man gör något sådant och sedan förväntar sig en förlåtelse?
Vad tänker människan med egentligen?
Jag kan inte ha varit en speciell viktig vän för dig om du gör detta mot mig?!
Detta kommer jag ALDRIG att förlåta!

Nog om min frustration till hämd och min ilska.
Tror jag har kommit över det mesta nu, ska sluta pina mig och radera det helt och hållet.

Ikväll blir det till att ta det lugnt, ska nog se på film eller något.
Få se om jag har någon ensam själ i Uddevalla som vill göra mig sällskap.

Imorgon väntar jobbet, stå ensam fram till 14:00 whoo!! Boring...

Igår vart det träning. Den var fruktansvärt rolig för en gång skull. Uppvärmningen var inte det tradionella springa runt i 5 minuter, utan denna gången hade vi doppboll. Skratt. Snacka om tempohöjare och skrattframkallande. Efter det vart det en kort övning. Delades upp på två grupper. Den ena gruppen skulle hoppa jämnfota över 1meters häckar och den andra gruppen körde nickövningar. Sedan var det byte. Vi avsluta träningen med lite spel. Alltid roligt med spel. Det gick bra igår. Det var kul! Tyvärr kan man inte vara med på torsdag då man jobbar =( Men förhoppningsvis så kommer DU göra dagen glad i vilket fall   =)

C har lovat mig att köpa ett väggfäste till min TV, innan han åker och hälsar på hans syster i Stockholm. Snäll han är ändå. Sedan ska jag låna hans borr och sätta upp TV:n på väggen. Blir nog skitsnyggt!!! Kommer bild på det senare, jag lovar =)

Nu ska jag återvända till mitt jobb.
Ska snart kila bort och hälsa på dig  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0