Nya kläder!

Köpte nya kläder för ett tag sedan. Det var meningen att jag skulle införskaffa mig ett par nya jeans. 
Men så blev dessvärre inte fallet då jag hade mensen (var egrann uppsvälld) så då kände jag mig tjock!
Sedan var nästan hela sortimentet utsålt. 

Det var när MQ hade 20% på allt i butiken, i samband med melodifestivalen...
Så det mesta var borta. 

I vart fall så prova jag först ett par stuprörsjeans.
Och jag skojjar inte om jag säger at jag fick värsta ridlåren!!!
Inte snyggt alls!

Så jag gick över tilla tt pröva klänningar och hittade två som jag älskade.
Köpte dom då självklart..

Så det slutade med att jag blev runt 500:- fattigare!
Och nya jeans fick jag inte.
Så det blir att gå runt i mina gamla trasiga jeans!

Så här ser dom ut!

image19



image20

Vad tycks?

Riktigt fina sommarklänningar.
Den gula är favoriten! Det är ett helt underbart tyg!

Jag har aldrig tidigare köpt klänningar eller burit upp det speciellt bra.
Men dessa tyckte jag satt jättefint!


Nästa att införskaffa blir ett par jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0