Lång torsdag...

Har hittat en skitfräck frisyr som jag vill ha!!! Vad tycker ni? Ni får gärna ge förslag, eller tala om vad ni tycker???

                                             image17

Slänger även in en bild på hur min frisyr blev sist jag klippte mig...

image18

Berätta gärna vad ni tycker =)
Jag ät själv lite osäker på om jag skulle passa eller trivas i så kort hår...
Vad tycker ni?

Ska jobba exakt hela dagen idag! Blääää! Blir en lång dag, börjar 8:45 och slutar 19:00... Sedan ska man iväg på träning 19:15-20:45!!! Sedan ska man upp och jobba imorgon också!!! Skönt man är ledig helgen!!!

Ska bli jättefint väder till helgen... Sol och runt en 19 grader varmt... *hihi* skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0