Konditionsdags!

Nu blir det till atty träna upp konditionen igen. Så man kan vara med på fotbollsmatcherna utan att dö.

Ska bli skönt att få upp min kondition så man inte behöver vara rädd för att inte hinna med.

Man känner sig så mycket mer vältränad med en bra kondition. För mig räcker det inte bara med muskler för att amn ska vara tränad.

Eftersom jag är fotbollsspelare gäller det att alltid vara pigg och alert.

Saknar min kondition och fotbollsspelandet.

Så från och med imorgon är det ut och springa som gäller. Kommer träna intervaller i elljusspåret i Munkedal. Det är 2,5 kilometer långt så det är alldeles perfekt. Lite kort kanske, men eftersom det är intervaller som gäller gör det inte så mycket. Får springa två varv sedan när jag ska träna uthållighet med mera.

Ikväll kommer killen som ska köpa min bil. Längtar, samtidigt som jag komemr sakna min älskade sportbil. Men får ju lite pengar över varje månad och göra mer för! =)

Nu kom det väldigt mycket folk in här som jag får ta hand om!

Ha det gött!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det känns konstigt att bli av med den. Det är värst vad ambitiös du är med det här, jag blir alldelles matt ju. :p Hade aldrig orkat. All heder till dig.. Puzz gumman.

2007-05-14 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0