Trött jag blir på mig själv?!

Varför kan jag inte bara lyssna på vad sjukgymnasten sa till mig? Hmm. Ja nu blir det till att jag sjukskriver mig en vecka till. Blä. Inte kul att gå hemma men sedan kan jag inte jobba då jag inte kan göra något, eller rättare sagt inte får göra något. Då känner jag mig bara onödig. Tycker det är bättre dom tar in personal som kan jobba till fullt istället för mig som bara kan gå runt där och drälla. Och precis som äldre tanter som måste sätta eller lägga sig ner var tionde minut för att man får ont i ryggen.

Ja ja, I alla fall så ska jag ringa min sjukgymnast imorgon och höra ifall det är något jag kan göra så det blir bättre eller om jag ska till läkaren. För det här blir inte bättre. Troligtvis har det med att göra att jag inte kan ta det lugnt. Att jag inte kan hålla mig hemma från jobbet och ta det lungt. Snart så klättra jag nog på väggarna här. Usch.

Nu ska jag klä mig mer ledigt. Kan inte gå runt här hemma hela dagen med arbetskläder...

Ha det gött!
Hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gumman. vi får ta en slappardag ihop någon dag om du oxo går hemma.. ska allt se till att du tar det lugnt. ;)

2007-03-05 @ 13:50:22
URL: http://idontknowyouanymore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0