Hejsan!

Måste bara tala om att jag är kass på mat. Har så dålig fantasi när det gäller att laga mat. Usch. Som tur är har jag en ängel i Norge som ger mig tips på bra och nyttig mat! Älskar dig!

Nu har jag gett mig fan på att jag ska komma i form inför beach-07!!! Ska ligga i hårdträning nu och skärpa mig med maten. Var inne på en hälsokostbutik idag när jag hade rast och handla lite grejjer. Köpte lite tillskott med omega 3 och 6, eftersom jag äter så himla lite fisk. Sedan köpte jag något doseringsmedel som jag ska käka/dricka innan frukost som tydligen ska rensa igenom kroppen rätt bra. Och resultatet blir viktnedgång och bra mage! Vilket behövs! Får se om det funkar.

Nej jag har fått nog av alla blickar och alla tankar så nu får det räcka. Jag vill inte vara tjock längre så nu ska jag fan med gå ner i vikt. Det som mest stör mig är mig själv, att jag själv inte är nöjd med mig. Sedan blir det itne bättre utav att andra hela tiden ska kommentera det... Blä säger jag bara. Är ganska långt ner för tillfället. Och det finns ingen som kan rycka upp mig för tillfället. Inte ens pojken, visserligen försöker han inte heller men men. Någon gång så kanske jag får komma upp till ytan och andas igen! Satsar på det just nu i alla fall. Som tur har jag min ängel i Norge som stöttar mig och hjälper mig på distans! Älskar dig ännu en gång!

Ja ja, nu till något annat! Kiel resan var jätteroligt förutom lite fylla som hände vissa personer =P Men inget som förstörde något i alla fall. Blev så sugen på att lära mig dansa... Bugga speciellt!!! Det ser så härligt ut när Lisa och Tobbe sätter igång. Och det hade varit kul att kunna bugga. Jag kan ju inte ens dansstegen. Får väl höra med någon om man kan visa och lära mig?!

Nu ska jag sova. Är helt slut. Ska jobba hela dagen imorgon också. Ska testa nytt kassasystem som kommer nästa vecka. Så jag ska vara där 9 på morgonen... Usch... Men efteråt ska jag åka och träna. Skönt! Blev äntligen utskriven från Sjukgymnasten idag! Hon tyckte att ryggen blivit såpass bra at jag inte behövde komma dit längre. Men en sak är säkert, byta madrass ska jag göra snarast i alla fall.

Ha det gött
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lill Syrran

Jag kan hjälpa dig att laga mat:D
Jag är duktig..haha^^

2007-03-29 @ 09:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0