VIll ha!!!

Har hittat massa fina kläder jag kan tänka mig ha.
Men först vill jag tappa lite kilon, lite överflödiga kilon.
Vill tappa så mycket det behövs för att kläderna ska sitta snyggt vill säga.

Ett plagg jag länge funderat över är ett par vita jeans.
Det är ett av dom basplaggen man måste ha.
Känns så tråkigt att bara ha "blåa" jeans.
Och sedan, hur snyggt är det inte med vita jeans och en snygg lös tunika ovanpå?
Jag har sett massor med just den kombinationen och jag tycker det bara är så snyggt!

image70

Här är ett par vita jeans som känns alldagliga. Jeans att ha i alla lägen!.

Var inne en snabbis och kikade på Victoria Secret.
Hur mysig och snygg är inte den här dressen då?
Hur härlig som helst att ha till stranden, eller när som helst egentligen.
Kan bli ett köp på just denna?! Hmm... Kanske kanske!


image71

Men nu ska jag se lite på TV innan sängen.
Imorgon är jag ledig och då ska jag och Marie hitta på något.
Få se om det blir något hyfsat väder för en promenad.

Ha det gött!
Och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jeansen är så snygga! Och jag håller med, vita jeans och en tunika går alltid hem.
Dressen är också riktigt snygg, gott att kunna masa omkring och vara snygg på samma gång! :)

2007-06-26 @ 08:22:31
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0