The lady in red - Drew Barrymore

Jag måste bara säga det att jag tycker detta är det bästa jag nånsin sett på Drew Barrymore? Hon är verkligen het när hon anländer för ett uppträdande på "The David Letterman Show", och det bara inte för den underbar Salvatire Ferragamos röda klänning! Bara kombinationen av denna fräcka klänning med hennes lösa, vågiga hår är helt perfekt. Jag gillar även att hon har hållt hennes accesoarer till minimum, för att låta klänningen hamna i "centrum" av uppmärksamhet...  Hennes guldiga örhängen, armband och käcka sandaler är precis vad den här klänningen behöver. Med en sådan häftig klänning vill du inte att din accessoarer ska tävla med den. Precis som med den lilla svarta, så är den lilla röda ett "garderobs-måste". Varje kvinna måste i alla fall ha minst en...


image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0