Sen hemkomst..

Idag har man då jobbat häcken av sig på jobbet.
Fick nämligen en gigantisk leverans idag. Mer än vad vi räknat med.
Så jag har från och med 2-tiden idag packat upp varor och ordnat om på lagret så vi får plats.
När jag åkte hade vi väl fått upp en hel del varor och i alla fall fixat i ordning med dom kartongerna som var kvar där.

Åkte tio minuter tidigare från jobbet för att snabbare hinna till tärningen som började kvart över sju.
Idag var sista träningen inför uppehållet så det var mer skojträning.
Vi körde fotbollstennis och sedan så spelade vi. Det var enormt kul.

Har väl inte fått springa så mycket idag som jag önskat, men får ta igen det på matchen på lördag.
Till kvällen så ska vi till Fjällbacka och hälsa på pojkens farbror och ha det trevligt.
Så det blir till att duscha snabbt och köra direkt till Fjällbacka.

Nu sitter jag och päser i soffan framför tvn - varning för jönssonligan - en klassiker!

Förresten, käkade en hemsk fisksoppa idag till lunch - blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0