Natti =P

Nu känns ögonen väldigt tunga. Har precis kollat på bilder från gårdagen och lite från det vi tog idag. Har nämligen varit på en tur med Bigge. Åkte runt till en massa fina platser och fotade. Lägger upp bilder någon dag när jag orkar lägga in bilderna på datorn...

Så nu ska man gå och nana en stund innan jobbet. Börjar kvat i tio imorgon, i Trollhättan. Har ändå rätt softa tider i handels. Slutar vid fem och då ska jag hemåt.  Blir kanske att jag tar mig en springtur vid elljusspåret här i Munkedal. Hade varit mysigt med en vovve att gå ut och gå eller springa med. Lite mer sällskap. C gillar ju inte att springa och inte att motionera heller så det gör jag oftast själv. Fast promenerar gör vi en del i alla fall...

Snart är filmen slut och jag kan väl ärligt talat säga att jag inte sett så mycket utav den =(
Får väl försöka en annan dag.

Sov så gott nu!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0