Midsommar imorgon...

Så då var den dagen snart här. Midsommar alltså. Imorgon blir det långa köer på E6:an, dpligt väder och man jobbar fram till 15:00. Får se fram emot att det blir gof mat när jag anländer till Tanum. Lisa och Tobbe ska med precis som förra året men denna gången får dom dessvärre åka hem då T ska jobba på lördag, stackarn.

Själv ska jag försöka träffa Mia på lördag. Det är ju ändå cruising i Lysekil så då måste man dit och kika. Sedan åker ju min älskade ängel hem på söndag =(   Ända up till Norge.
Kommer sakna dig gumman! Men jag kommer ju upp till dig om en månad!! =)
Måste hålla tummarna för att du klarar utbildningen till personlig tränare som du kämpat för i dessa två veckor.

Tänkte jag skulle betala räkningar nu med det gick ju inte då min bankdosa till internetbanken har pajjat så några siffror försvinner. Jobbigt läge!!!

Nu ska jag väl försöka äta lite mat...
Ha det gött!



Slänger bara in en bild på Mia i poolen när vi var nere i Turkiet. Härligt värre!!!

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0