Goddag!

Som vanligt på onsdagar börjar jag inte förrän 14:00.
Jobbig tid men rätt skönt då man hinner göra en del på morgonen hemma.
Men idag har jag först sett på tv till 11 då jag gick till banken och biblioteket.
Har lånat ett par böcker om digitalfotografering som jag och pojken ska studera nu inna vi åker till Norge.

Jag har återigen tagit upp striden för min vikt.
Känner att jag gott kan förlora lite extrakilon.
Mitt nya mål är att komma ner tills jag känner mig nöjd.
Jag brukar inte bry mig speciellt mycket om min vikt men nu känner jag att jag borde det.
Tänker inte tala om vad jag väger, det är typ bara några få som vet det.
Så nu blir det en del löpturer med min nya "joggvän". =)

Nu ska ajg laga lite mat innan jag åker iväg till jobbet.
Idag blir det köttgryta, mums!

    

Lägger upp lite bilder jag tog förra sommaren i Lysekil, närmare bestämt Stångehuvud.
Klicka på bilderna för att göra dom större.

Kommentarer
Postat av: Marie

namnam med köttgryta :)
jadu, när ska vi ta nästa sväng då?
kram

2007-06-27 @ 11:58:41
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Nina

jätte fina bilder!

2007-06-27 @ 13:36:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0