God Dagens!!!

Idag är det jobb som vanlig på måndagar. Är på rätt bra humör idag dock, kan ha med att göra att jag slutar 17:15 idag. Ska troligtvis ut och springa en runda i elljusspåret när jag kommer hem. Måste verkligen få tummen ur att göra det, för jag behöver det.

Match imorgon, hemmamatch mot Vallens IF. En match vi ska vinna! Sedan är det bara en match på lördag innan uppehållet. Och det är mot nuvarande serieledande Gilleby/Stala. Vi får hoppas att det går bra!

Nu har jag blivit så trött¨på att inte sova en hel natt i lugn och ro. Vaknar varje natt minst 1 gång för att ryggen värker! Jag blir så trött på det. Så nu blir det snart att vi köper en mjukare madrass eller ny säng till mig. För så här kan jag inte ha det. Det har ju gått ungefär 4 månader sedan jag krockade och ryggen blir ju inte bättre om man säger så. Det skulle vara så skönt att snart äntligen få sova en hel natt och vakna utan att ha ont i ryggen. Jag brukar inte vara den som klagar över smärta, speciellt inte nu när jag ständigt går runt med ryggont. Men ibland så måste man bara få skriva av sig.

Är det någo som har något tips på vart man ska vända sig för att få experthjälp med sängar för ens ryggar? Vi har köpt våran säng från Ikea, med madrass som skulle följa ryggen men det känns ungefär som att sova på asfalt, inte bekvämt alls! Nu ska jag sträcka ut ryggen lite!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0