Försök till inbrott!!!

Sitter i kö till Dell AB...
Myvket knapptryckningar blir det.
Min dator börjar pajja tror jag. Så är det så bra att dom kommer ju och lagar datorn på plats inom tre år.
Det är ju en fenomenal service tycker jag!!!

På tal om ketchup...
Inatt vaknade jag av glassplitter, då är det några ungj*vlar som håller på att slå sönder fönsterrutan till SE Optik som ligger granne med mig. Detta var då klockan 3 på natten!!! Jag fattar inte varför man gör det? Dom snodde inget utan stack direkt när larmet gick igång. Det ända jag såg var två småpojkar runt 16-20 år i en grön kombi av något slag. Tyvärr kunde jag inte se nummerplåten då dom hade på helljuset rakt mot mig. Jag tycker bara det är så tråkigt att ungdomar nuförtiden inte har något vettigare att göra än att förstöra för andra!?

Jag bor ju i och för sig väldigt centralt så här händer en del grejjer. Bilar som kör in i väggar och upp i rabatter, ungdomar som sätter eld på bilar som står på parkeringen!!! Vad tänker dom med? Kan dom inte låta andras saker vara? Det är sällan man får en lugn sömn här i lägenheten. Just därför börjar vi väl bli allvarliga när det gäller husköp...

Nu ska jag iväg till min syster yster och bäbisen Emma!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0