Ännu en Fredag på jobbet...

Jag har alltid velat ha en bra blogg, och häromdagen så tänkte jag vilket ämne jag skulle hålla mig till.
Kom inte på något då jag inte är "expert" på något specifikt område.

Jobbar på teknikmagasinet så en del om det kan jag. Men hur kul är det att läsa om att vi till exempel fått in en ny sorts elkabel eller en ny mp3??? Dom flesta vet ju redan det senaste inom teknik...

Hmm... Men det slutade med att jag kommer skriva om det mesta i bloggen.
Kommer handla om mig.
Det senaste inom teknik.
Och även kläder och mode.

Är inte expert på kläder och mode men försöker lära mig så gott det går.
Älskar det mode som kommer nu där man kan blanda flera färger, det blir som himla härligt på något sätt...

Nu står jag i vart fall på jobbet. Ska vara ensam fram till 14 tror jag, vet inte riktigt än. Vi får se.
Och ikväll ska jag till Göteborg med några vänner och Christian. Vi ska se på Pirates Of The Carribean 3 på den där nya bion - FS Bergakungen eller vad det hette. Spännande värre...

Nä nu ska jag surfa lite.
Ha det gott!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0