Nya inköp!!

Har haft det så fruktansvärt lugnt på jobbet. Jag skojjar inte, det finns inget folk som vill shoppa nu när det är strålande solsken ute!!! Så jag passade på att shoppa lite. Gick bort en sväng till Cubus. En fruktansvärt bra affär. Billigt om inte annat! Köpte ett par 3/4 byxor som var rutiga, tre linnen (blått, rosa och grönt) och en tröja som går ner över rumpen (gult). Så nu ska man bli fin, roligt att ha på kommande semester.

Måste se till att laga lite mat när jag kommer hem. Har varti sugen på både makrill och räkor en längre stund nu. Måste äta räkor innan vi åker till Norge och makrill ska vi käka på torsdag tror jag. Till helgen ska jag se till att det blir räkor. Läste att det fanns räkfrossa på Grebbestad bryggan. Måste måste bara måste äta!

Vissa kunder är bara för härliga!!! Hade nyss inne några smålänningar som pratade GPS. Hur härliga som helst! Det är så roligt att få en kund intresserad av saker som dom aldrig trodde dom skulle köpa. *skratt*

GPS:er är något som jag älskar att demonstrera, samma gäller mobiler och mp3. Sedan har vi ju sexleksakernar också, men det är dock inte så många som kommer in i affären och köper det. Dom flesta handlar på nätet. Vilket jag kan förstå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0