Trött och sleten

Börjar bli rätt van av stick i armen nu. Blodprov hit och blodtryck dit. *suck*
Hoppas att detta går över snabbt. Orkar inte stri med det längre...

Igår var det jobba som gällde. 10-17 full fart. Massa folk som skulle akutköpa klappar.
Lite slut i huvudet och inte på tal om kroppen.
Tog mig en promenad senare på kvällen. Träffade en kompis och tjatade en massa.
Tog bussen till trollhättan och träffade cilla och Pia som var hos Jörgen.
Vi spelade Wii och åt pizza. Väldigt trevligt.
Blev dock sent, var inte hemma förrän vid ett.
 Och så upp tidigt idag.

Nu blir det bara att softa lugnt i soffan och stressa ner.
Cilla skulle komma och se på film sen.
Hoppas hon har med sig något gott, för jag orkar inte gå bort till affären.
Lat jag vet!!!

Nu har jag en väldigt uttråkad katt här som försökerfå min uppmärksamhet genom att kliva över tangentbordet.
*suck* Katter alltså. Får väl göra han lite sällskap.

Ha det bäst gott folk!
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0