Snart...

Nu är dom nog snarta klara.
Mina bilder som ska upp på väggen.
Mina egna bilder som jag framkallat på målarduk.
Tre fina små barn ska jag uppsatta bakom soffan.

Lovar att det kommer en bild på hur det blir när jag hängt upp dom.
Väntar just nu på beskedet att dom är klara. Denna vecka var det lovat.
Här är en av dom tre bilderna som jag valt:

image121

Älskar verkligen denna bilden. Så underbart härlig, skön, sommar, glädje, frihet.
Ja det finns mycket som beskriver bilden.
Hur vill du beskriva den?



Har precis kommit hem från en middag med jobbet.
Julmiddag på kvarterskrogen här i Uddevalla.
MMM! Gott.

Nu ska jag sova.
Ska jobba imorgon.
Sedan är man ledig hela helgen.
Träning imorgon också! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0