Myket varor blir det...

Fick vår sista leverans för året idag. Guud vad vi inte har plats till något just nu.
Detta är bara en del utav lagret, men själva ytan är inte större än detta.
Vårat lager är redan litet som det är, nu kan man säga att det är obefintligt.

image208

Men man får roa sig bäst man kan.
Och vem vet inte mer om det än Patrik???

image209

Jag kan väl ärligt talat säga att jag också var uppe och klättrade.
"Nu har jag bestigit Mount Torp" (Patrik)
Vi får nämligen inte plats med någon stege längre där bak.
Så då får man ta till andra medel =)

Nu ska jag sova.
Lägger mig tidigt idag.
Ska upp tidigt för att vandra iväg till sjukhuset innan jag åker till jobbet.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0