Måndag...

Så nu var det start på en ny vecka, kunde lika gärna kvitta tycker jag.
Som tur är har jag mina vänner som stöttar mig nu när det är som jobbigast.

Även om jag inte visar det utåt så är det fruktansvärt jobbigt just nu med beskedet.
Tack för att du är så förstående och lovat hålla mig i handen =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I helgen har jag inte gjort ett jota. Hade tänkt börja julpynt men kom på att allt som sagt ligger i M-dal.
Har fått sätta upp gardiner i sovrummet i alla fall.
Kom precis hem från att varti nere på stan en stund. Köpte en gardinstång till vardagsrummet,
så nu ska det upp gardiner här med.

Måste köpa en lampa, eller i alla fall få upp den jag har.
Synd är att man inte känner någon som är elektriskt kunnande som kan fixa det =(



Ikväll är det då dags för träning i vart fall =)
Lever för fotbollen just nu!!!

image199

Bjuder på en härlig fotbollsbild från en match i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0