Kladdkaka!!!

Har varit ledig idag, hunnit med en hel del massa.

Varit på torp med cilla, köpt klart de sista julklapparna. Åkte hem, tvättade, städade och fick till och med besök av Åsa. Vi lagade mat och åt tillsammans. Sedan blev jag metvingad på hennes jobb. Men det var lite mysigt med en liten tur. (betoning på liten) Kom hem igen, satte igång och bakade kladdkaka som jag ska ha med mig till killarna på jobbet imorgon. Börjar jobba 9 alla fyra. Ska bli spännande. Ska nog till och med försöka mig på att träna imorgon. Kommer detta gå tro?

Nu är nog snart kladdkakan klar. Och ni ska bara veta! Jag gör världens goaste kladdkaka =D  Blir nog svårt att hålla sig tills imorgon.

Nu ska jag mysa med min katt en stund innan det blir dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0