Vad gör man när kön bara växer?

Så har man jobbat idag. Önskade att min kollega hade stannat till stängning då det kom sjukt mycket folk precis efter att han gick. Så känner man sig så seg när det kommer kund efter kund efter kund. Och du bara ser hur kön blir längre. Det värsta är nog när det kommer en kund som tar lite längre tid. Du hör hur alla suckar omkring dig. Sedan har vi ju inte något fungerande kösystem så jag får lita på mina intutioner och gissa vem som var på näst.

Annars har dagen gått bra. Hade med sig en Musse Pigg kladdkaka till jobbet. Få se hur mycket av den som är kvar imorgon när chefen jobbar och jag börjar först vid 12 =p

Efter jobbet åkte jag förbi Anneli, mamma var också där. Vi busade såklar lite med världens underbaraste systerdotter. Älskar den ungen alltså!

Slänger givetvis in en bild på henne!
Bilden tog vi med en Canon EOS 300d hemma i Annelis kvällare!
Detta blev min favoritbild!

image152

Kommentarer
Postat av: Marie

Naaah!
Lika söt varenda gång :p

2007-08-28 @ 08:41:14
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha kan man bli mkt sötare än hon eller:D

2007-08-31 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0