*TRÖTT*

Fy f'*n va trött jag är idag. Känner bara för att lägga mig här bakom disken på jobbet och sova. Synd bara att jag saknar kudde och täcke. Men hemtex ligger ju här borta. Hmmmm...

Men det var otroligt kul igår! Direkt efter jobbet bar det iväg till Göteborg. (Har tyvärr inga bilder därifrån då jag glömde kameran=( ) På vägen ner så tror jag att vi slukade 4 cider. Så vi var allt lite lulliga när vi klev ur bilen. Inte bra att dricka så mycket så snabbt =)

MEn på vägen ner så stannade vi och köpte ostbågar. Ett måste när man festar!!!

För er som inte vet så slutade matchen i alla fall 1-0 till Sverige. Sverige spelade dock lite tamt. Inte precis att dom var påtoppform. Men en del fina dribblingar fick man se.

Efter matchen bar det direkt hem. Fick anstränga mig för att inte bli så osocial att somna i bilen.

Nu ska man jobba hela dagen, sedan är det fotbollsträning. Kommer vara helt slut ikväll när jag kommer hem. Blir duschen och sen sängen direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0